Home / Smart Transport™ / Smart Transport Solutions / Workflow management system

Strømlining af chaufførernes arbejdsdage gennem digital workflow management

Vi tilbyder en række digitale funktioner til at automatisere og styre arbejdsgangen for både transportstyring og chauffører

Hvad er et workflow management system?

Førende transportvirksomheder arbejder løbende med at effektivisere ledelsens og chaufførers håndtering af arbejdsgangen. Det betyder anvendelse af digitale værktøjer, der letter det daglige arbejde, og som understøtter de daglige opgaver. De mest almindelige områder med mulighed for store besparelser for at strømline arbejdsgangen omfatter

  • forbedret kommunikation (via instant messaging)
  • registrering af aktiviteter, der foregår udover kørsel
  • varetagelse af transportordrer
  • dokumenthåndtering
  • forebyggende vedligeholdelse af køretøjer

Ved at tilbyde transportledelsen og chaufførerne digitale værktøjer til denne type opgaver, kan der ske en effektiv styring af arbejdsgangen, og kritisk information er tilgængelig i både førerhuset og på kontoret i realtid. Systemet gør det muligt at optimere hele arbejdsdagen, og målet er at øge ressourceudnyttelsen, og at kunne styre vognpark og chauffører så effektivt som muligt.

Få mere at vide om vores løsninger til workflowstyring

Lad en af ​​vores eksperter vise dig, hvordan du kan strømline din arbejdsdag og arbejdsgang med værktøjer til instant messaging, aktiviteter, opgavestyring, dokumenthåndtering og forebyggende vedligeholdelse.

Hvordan kan vores workflow management strømline din virksomhed?

Forbedret kommunikation mellem chauffør og kontor

Nem og hurtig kommunikation mellem chauffør og transportledelsen for effektivt at håndtere uplanlagte hændelser.

Opfølgning på chaufførers aktiviteter uden for kørsel

Detaljeret information om chaufførernes aktiviteter udover kørsel, der kan bruges til lønberegning, fakturering og optimering.

Transportopgaver opdateret i realtid

Chauffører har altid adgang til opdateret information, og transportledelsen holdes orienteret om status under transporten. Alle nøgleoplysninger indsamles for korrekt og hurtig fakturering.

Dokumenter med nøgleoplysninger er altid tilgængelige for chauffører

Alle instruktioner til læsning, losning, andre arbejdsopgaver og de vigtigste rutiner er digitalt tilgængelige for chaufføren.

Vi bruger ordrehåndterings modulet til at forenkle transportstyringsprocessen og indsamle nøgleoplysninger fra marken. Normalt leverer chaufførerne varerne i transportkasser, og vi kan ved hjælp af ordresystemet inkludere instruktioner og kommentarer for hvert leveringssted

Claus Graakjær, Kørselsleder på BC Catering Grossisten A/s

BC Catering og temperaturovervågning

Hurtig udveksling af beskeder

Hold konstant kontakt med dine chauffører og kommunikér med dem til enhver tid. Brug tjenesten til at håndtere det uforudsete. Send beskeder til dine chauffører med blot et par klik fra Co-Driver Weboffice eller direkte fra din mail-klient (f.eks. Outlook).

Aktivitetsstyring

Få fuld sporbarhed og overblik over chaufførens aktiviteter, der foregår uden for kørsel, der berettiger til betaling og/eller fakturering. Sørg også for at holde styr på de aktiviteter, der er vigtige at følge op på for at kunne optimere din forretning, såsom fyldningsgrad, tomkørsel, pallebalance og ventetider.

Opgavestyring

Send alle transportoplysninger og ruter direkte til dine chaufførers skærme. Hvis en rute eller et mellemstop ændres, vil ændringen straks blive vist for dine chauffører. Fra førerhuset kan chauffører rapportere alle vigtige hændelser, såsom: lastning, losning eller ventetider. Derudover opretter du en tjekliste til arbejdsgange for at guide dem igennem opgaven. At tage og sende billeder af dokumenter, som f.eks CMR, vil være praktisk, når du vil have dem tilgængelige på kontoret med det samme.

Dokumenthåndtering

Vores integrerede systemer viser detaljerede rapporter om afstande, emissioner, aktiviteter og mere. Analysér ruter for at holde styr på rentabiliteten ved hjælpe af analysemodulet, der indsamler data om din virksomhed. Dette er en vigtig kilde for dig til at få indsigt i din virksomhed og dens rentabilitet.

Vedligeholdelse af køretøjer

Forebyggende og planlagt vedligeholdelse af din flåde og andet udstyr udføres periodisk, således at uventede udfald kan undgåes eller i minimeres mest muligt. Overblikket kan skabes uden afbrydelse af arbejdet.

Book en demo!

Lad os fortælle dig mere om vores digitale workflow managementtjenester, der kan hjælpe dig med at strømline din virksomhed