AddSecure annoncerer samarbejde med SmartTID for at forenkle tidsregistrering og beregning af løngrundlaget for danske transportvirksomheder

Transportkunder kan nu drage fordel af en mere automatiseret og effektiv proces.

AddSecure, en førende europæisk udbyder af sikker IoT-forbindelse og end-to-end-løsninger, annoncerede i dag sit partnerskab med SmartTid, en anerkendt dansk leverandør af løn- og HR-løsninger. Det nye partnerskab har til formål at forenkle tidsregistrering og lønadministration for danske trafikselskaber.

En lang række virksomheder i transportbranchen står over for udfordringer i forbindelse med tidsregistrering og lønadministration. Det kan være tidskrævende og ressourcekrævende at håndtere disse opgaver manuelt, og fejl kan medføre unødvendige udgifter og problemer med medarbejdernes trivsel og tilfredshed.

Med det nye samarbejde mellem AddSecure og SmartTID kan transportvirksomheder nu drage fordel af en mere automatiseret og effektiv proces. De vil have adgang til avancerede tidsregistrerings- og heraf afledte lønadministrationssystemer, der kan hjælpe dem med at spare tid, reducere omkostningerne og minimere risikoen for fejl.

SmartTIDs løsninger er designet til at hjælpe virksomheder med at automatisere og optimere deres tidsregistreringsprocesser. Deres software er intuitiv og brugervenlig og kan integreres med en række andre systemer. Sammen med AddSecures sikre IoT-løsninger, kan SmartTIDs løsninger give transportvirksomhederne en samlet løsning, der kan hjælpe dem med at forbedre deres arbejdsprocesser og forøge deres produktivitet.

AddSecure har længe været kendt for sin ekspertise inden for sikker kommunikation, og virksomheden har været med til at drive innovation og udvikling på dette område i mange år. Med det nye partnerskab med SmartTID er AddSecure klar til at udvide sin ekspertise til også at omfatte tidsregistrerings, HR- og lønløsninger.

"Vi er meget glade for at kunne annoncere dette partnerskab med SmartTID, da vi tror på, at vores fælles løsninger kan hjælpe transportvirksomhederne med at forbedre deres arbejdsprocesser og opnå større effektivitet og produktivitet," udtaler Andreas Östlund, VP Smart Transport Nordic, AddSecure.

"Vi ser frem til at samarbejde med AddSecure for at levere endnu mere værdi til vores kunder," siger Kent Weel Sørensen, salgs- og konsulentchef, SmartTID.

Det nye partnerskab mellem AddSecure og SmartTID vil være tilgængeligt for danske transportvirksomheder fra dags dato. Virksomheder, der er interesseret i at lære mere om de nye løsninger, er velkomne til at besøge AddSecure eller SmartTID på transportmessen i Herning den 20.-22. april eller kontakte AddSecure eller SmartTID direkte for mere information og support.

Læs mere om AddSecure her og om Smart Transport her.